Dobra organizacja pracy dziennikarzy podczas ŚDM
2017-06-07
Delegacja z Panamy miała już okazję poznać takie tematy jak: bezpieczeństwo, transport, zabezpieczenie medyczne… Dzisiaj przedstawiliśmy Panamczykom kwestie związane z komunikacją z mediami i mieszkańcami podczas ŚDM. Jeden z paneli dotyczył właśnie organizacji pracy biura prasowego administracji rządowej oraz przygotowania miejsca pracy dla dziennikarzy z całego świata, którzy relacjonowali wizytę Ojca Świętego.

Wśród prelegentów znalazły się osoby, które podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 zapewniały to, że komunikaty i informacje były spójne, a dziennikarze mieli zagwarantowane warunki do pracy. O najważniejszych kwestiach komunikacyjnych rozmawiali z Panamczykami przedstawiciele Polskiej Agencji Prasowej, Katolickiej Agencji Informacyjnej, Biura Rzecznika Prasowego Ministra Spraw Zagranicznych oraz Oddziału ds. Mediów i Komunikacji Społecznej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Goście z Panamy dowiedzieli się m.in., jak i kiedy organizować konferencje prasowe, co powinno znajdować się w centrum prasowym i na tzw. zwyżce dziennikarskiej oraz jak wygląda proces akredytacyjny i transport dziennikarzy na miejsce wydarzenia.
panama_media-międzynarodowe (4)panama_media-międzynarodowe (2)panama_media-międzynarodowe (3)panama_media-międzynarodowe (1)
Podziel się:
wstecz    do góry     drukuj