W związku z zagrożeniem epidemiologicznym i wskazaniem ograniczania kontaktów społecznych do minimum oraz w trosce o zdrowie Państwa i pracowników Urzędu, Wydział Polityki Społecznej wprowadził nowe zasady polityki informacyjnej dla klientów koordynacji świadczeń rodzinnych i wychowawczych.
Od poniedziałku 16 marca 2020 r. przyjmowanie stron w siedzibach Oddziałów ds. koordynacji świadczeń zostało znacznie ograniczone. Jedynie w sytuacjach wyjątkowych, w których konieczny będzie osobisty kontakt z pracownikiem Urzędu, obsługa klienta możliwa będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się - za pośrednictwem infolinii –12 430 29 73 (podczas rozmowy zostanie Państwu podany adres). Prosimy o zgłaszanie takiego zamiaru jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach.
Jednocześnie, w celu umożliwienia Państwu uzyskania informacji o swojej sprawie zwiększona została obsada stanowisk obsługujących infolinię dla klientów koordynacji ( nr 12 430 29 73).
Infolinia jest czynna:
- w poniedziałki w godzinach od 9.00-16.30
- od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00
Można za jej pośrednictwem uzyskać informacje w zakresie: daty wpływu wniosku oraz statusu sprawy. Infolinia umożliwia uzyskanie informacji dla mieszkańców całej Małopolski – bez względu na to, czy sprawa prowadzona jest w Krakowie czy w Delegaturach w Tarnowie czy Nowym Sączu.
Ponadto zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy na stronie www.muw.pl (https://app.malopolska.uw.gov.pl/forms/Form/Wp).