Od dnia 12.03.2020 r. w związku z podwyższonym ryzykiem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców wprowadził nowe zasady bezpieczeństwa mające na celu ochronę klientów i pracowników Wydziału. W sytuacjach niewymagających osobistego stawiennictwa zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. W tym celu uruchomiono dodatkowy numer telefonu, tj.: 12 39 21 983, w ramach którego konsultanci będą udzielać informacji ogólnych oraz dotyczących statusu toczących się spraw cudzoziemskich.
Dodatkowo od dnia 12.03.2020 r. aż do odwołania decyzje dotyczące przyznania zezwoleń na pobyt (czasowy/stały/rezydenta długoterminowego UE) oraz zezwoleń na pracę będą wysyłane za pośrednictwem poczty. Oznacza to, że decyzje dotyczące zezwoleń pobytowych i zezwoleń na pracę będą bez wyjątku wysyłane na adres korespondencji podany przez stronę w trakcie postępowania administracyjnego.
Poniżej link do postu na profilu I3:
https://www.facebook.com/100903617995617/photos/rpp.100903617995617/189048462514465/?type=3&theater