W dalszym ciągu świadomość prawna Konsumentów i Przedsiębiorców przysparza licznych kłopotów jednym i drugim. Gąszcz obowiązujących przepisów, nie ułatwia zaś dochodzenia racji z tytułu posiadanych praw jak i ciążących obowiązków.
Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej przygotował informator, którego zadaniem jest przybliżenie zagadnień związanych właśnie z prawami Konsumentów (np. co zrobić gdy zakupiony towar jest wadliwy) i obowiązkami jakie ciążą na Przedsiębiorcach (w tym chociażby obowiązku prawidłowego uwidaczniania ceny).
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z jego treścią (
informator).
Ponadto na profilach społecznościowych Inspekcji Handlowej w Krakowie można obejrzeć spot dotyczący różnic pomiędzy rękojmią, a gwarancją.
Spoty dostępne są:
•
Facebook
•
Twitter