INFORMACJA DLA KLIENTÓW URZĘDU

WYDZIAŁ PRAWNY I NADZORU

  1. Ogólne dane kontaktowe wydziału:

    Kontakt z Urzędem odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.

    Celem zwiększenia bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia do niezbędnego minimum czasu oczekiwania na miejscu rekomenduje się, aby interesanci Urzędu wcześniej uzgadniali – telefonicznie lub mailowo – konkretny termin (datę i godzinę) wizyty i kontaktu osobistego z pracownikami poszczególnych wydziałów.

    W sprawach:
    • dotyczących działalności Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Krakowie – strony postępowań mają prawo wglądu w akta spraw w siedzibie Komisji, ul. Ujastek 7, Budynek „Budimex”, 31-752 Kraków, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerami tel. 12 448-10-21 lub 12 448-10-22;
    • dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych i udostępniania akt;
    • dotyczących udostępniania do wglądu Dzienników Urzędowych:
    bezpośrednia obsługa klienta odbywa się z zachowaniem następujących zasad:

    • Interesant zgłasza się do Punktu Obsługi Klienta, który telefonicznie zawiadamia wskazanego pracownika o przybyciu interesanta.
    • Pracownik zgłasza się do Punktu Obsługi Klienta i w zależności od potrzeb załatwia sprawę na miejscu lub wraz z interesantem przechodzi do pomieszczeń Wydziału.
    • Po załatwieniu sprawy pracownik wydziału odprowadza interesanta do wyjścia z Urzędu.
    • Obowiązuje wchodzenie pojedynczo oraz zachowanie odpowiedniej odległości zarówno od pracownika, jak i pozostałych osób przebywających w pomieszczeniu.
  2. Szczegółowe dane kontaktowe wydziału:
    • w sprawach dotyczących postępowań prowadzonych przez Wydział Prawny i Nadzoru przejętych z Wydziału Infrastruktury:
    • w sprawach dotyczących działalności Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Krakowie (ul. Ujastek 7, Budynek „Budimex”, 31-752 Kraków)
      • informacje w tym zakresie można uzyskać na stronie internetowej Urzędu, a mianowicie www.malopolska.uw.gov.pl po lewej stronie znajduje się zakładka „Zdrowie”, a dalej po jej rozwinięciu zakładka „Wojewódzka Komisja do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych”,
      • zachęcamy do korzystania z formularza elektronicznego wniosku o ustalenie zdarzenia medycznego, który jest do pobrania w wersji „pdf”, jak i „doc” pod adresem: https://www.malopolska.uw.gov.pl/default.aspx?page=woj_komisja_ds_zdarzen_med
      • Informacja e-mail: zdarzenia.medyczne@malopolska.uw.gov.pl
      • telefon: 12 448-10-21 lub 12 448-10-22, a także 12 392-12-17.

    • w sprawach z zakresu nadzoru prawnego nad działalnością uchwałodawczą jednostek samorządu terytorialnego:
wstecz    do góry     drukuj