System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   
Instrukcje obsługi dla podpisu elektronicznego << powrót

W aplikacjach statystycznych QuickStat oraz SACgSAC, wykorzystywanych przez urzędy administracji publicznej realizujące zadania w zakresie świadczeń rodzinnych oraz Jednostki Organizacyjne Pomocy Społecznej, istnieje możliwość złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego począwszy od wczytywania sprawozdań i zbiorów centralnych.

Producenci aplikacji QuickStat i SAC / gSAC przygotowali instrukcje obsługi do podpisu elektronicznego.

Pliki Instrukcji obsługi podpisu elektronicznego do pobrania:

Instrukcja obsługi dla aplikacji QuickStat - Świadczenia Rodzinne (rozmiar pliku 923kB, instrukcja 17 stron)

Instrukcja obsługi dla aplikacji gSAC - Gminy i Powiaty (rozmiar pliku 502kB, instrukcja 13 stron)

Instrukcja obsługi dla aplikacji SAC - Gminy / Urzędy Wojewódzkie / Ministerstwo (rozmiar pliku 416kB, instrukcja 7 stron)


  
(NSQ)
ostatnia zmiana:
2012-06-06 r.

Strona główna