System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   

HelpDesk dla Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) << powrót


Informujemy, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą SYGNITY S.A. umowę dotyczącą Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) w zakresie:
1) rozwoju,
2) administrowania oraz usuwania awarii i błędów,
3) wsparcia użytkowników.

Firma będzie świadczyła ww. usługi do 18 października 2020 r.

W związku z powyższym, w celu uzyskania konsultacji lub zgłoszenia problemów dotyczących działania Centralnej Aplikacji Statystycznej, prosimy kontaktować się z Centralnym Help Deskiem firmy Sygnity.
Kontakt z Centralnym HelpDesk Sygnity SA jest możliwy przy użyciu:
- strony www (portal obsługi Hot-line): https://www.hd.sygnity.pl/
- poczty elektronicznej: hd.cas@sygnity.pl
- numeru telefonu: (81) 749 55 65 (w godzinach 8.00 - 16.00)
- numeru faks: (81) 749 55 04

Zgłoszenia błędów oraz awarii możliwe są poprzez: stronę www (portal), pocztę elektroniczną lub fax.
Zgłoszenia poprzez pocztę elektroniczną oraz fax, wymagają załączenia wypełnionego formularza:
Zgłoszenie Błędu  ZBL-01
Zgłoszenie Awarii  UAW-01

Zgodnie z podpisaną umową: Użytkownik może korzystać z portalu obsługi Hot-line w trybie 24/7. Zgłoszenia otrzymane w dniach wolnych od pracy lub w dniach roboczych po godz. 16:00 traktowane będą jako zgłoszone w najbliższym dniu roboczym. Odpowiedź na zadane pytanie zostaje również przekazana poprzez portal.

Tym samym polecamy ten kanał zgłaszania problemów z uwagi na fakt wygodnej dla Państwa kontroli realizacji swoich zgłoszeń.

Proszę o zgłaszanie wszystkich problemów z Centralną Aplikacją Statystyczną (CAS), również tych z podpisem elektronicznym do firmy Sygnity SA.


 (NSQ)
ostatnia zmiana:
2017-03-09 r.

Strona główna