System Informatyczny w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej |
|
HelpDesk dla Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS)
|
Informujemy, że Ministerstwo
Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą SYGNITY S.A. umowę
dotyczącą Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) w zakresie: Firma będzie świadczyła ww. usługi do 18 października 2020 r. W związku z powyższym, w celu
uzyskania konsultacji lub zgłoszenia problemów dotyczących działania Centralnej
Aplikacji Statystycznej, prosimy kontaktować się z Centralnym Help Deskiem firmy
Sygnity. Zgłoszenia błędów oraz awarii
możliwe są poprzez: stronę www (portal), pocztę elektroniczną lub fax. Zgodnie z podpisaną umową: Użytkownik może korzystać z portalu obsługi Hot-line w trybie 24/7. Zgłoszenia otrzymane w dniach wolnych od pracy lub w dniach roboczych po godz. 16:00 traktowane będą jako zgłoszone w najbliższym dniu roboczym. Odpowiedź na zadane pytanie zostaje również przekazana poprzez portal. Tym samym polecamy ten kanał zgłaszania problemów z uwagi na fakt wygodnej dla Państwa kontroli realizacji swoich zgłoszeń.
Proszę o zgłaszanie wszystkich problemów z Centralną Aplikacją Statystyczną
(CAS), również tych z podpisem elektronicznym do firmy Sygnity SA. |