System Informatyczny w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej |
|
|
Uprzejmie przypominam, iż w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) zgromadzone są dane użytkowników oraz jednostek zarejestrowanych w aplikacji. Z uwagi na fakt, iż Centralna Aplikacja Statystyczna działa już od 2004 roku, duża ilość zgromadzonych tam danych jednostek i użytkowników stała się nieaktualna. Od Państwa zależy, czy podawane dane np. jednostek będą aktualne, poprawne i kompletne. W związku z tym sugeruję, aby użytkownicy CAS samodzielnie dokonywali co pewien czas sprawdzenia, czy zapisane w CAS dane teleadresowe użytkowników i jednostek, takie jak adresy pocztowe, kody adresowe, adresy poczty elektronicznej (e-mail) czy numery kontaktowe telefonów są poprawne i aktualne. Samodzielna kontrola i zmiana (poprawienie) danych zamieszczanych w Centralnej Aplikacji Statystycznej jest bardzo prosta i zajmować może kilka minut. Należy po zalogowaniu się do aplikacji CAS wybrać w górnym prawym rogu ikonę [Ustawienia konta] – symbol kółka zębate, dla edycji i ewentualnej zmiany danych użytkownika.
Sprawdzenie i edycja danych jednostki możliwa jest przez kliknięcie w ikonę [Aktualizacja danych jednostki] – ikona długopisu. Otwarte nowe okno umożliwia sprawdzenie poprawności danych, w razie potrzeby ich zmianę, a zapisanie formularza odbywa się poprzez naciśnięcie guzika [Zarejestruj] na dole strony. Bardzo proszę Państwo w wolnej chwili o poświęcenie kilku
minut i przegląd swoich aktualnych danych, ewentualną korektę wpisów dla
jednostki oraz zarejestrowanie poprawionych w razie potrzeby danych. |