System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   
Zgłaszanie problemów z działaniem SAC << powrót

Z uwagi na częste problemy związane z dostępnością serwerów Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC) (dla obszarów Pomocy Społecznej lub Pieczy Zastępczej) uprzejmie proszę o dokonywanie zgłoszeń zauważanych usterek i braku funkcjonalności SAC bezpośrednio do Centralnego HelpDesku SAC hd.sac@sygnity.pl oraz ewentualnie do mojej wiadomości (DW: jstan@malopolska.uw.gov.pl ).

Niestety, w chwili obecnej wszystkie zgłoszenia dokonuje się przez telefon, co sprawia wiele problemów, gdyż Sygnity S.A. nie posiada w Krakowie żadnej linii telefonicznej z numerem stacjonarnym, a zalecone jest zgłaszanie problemów wyłącznie HelpDesk’owi.
Skutek jest taki, że zmuszeni jesteśmy przepisywać ręcznie telefoniczne zgłoszenia z jednostek, w wyniku czego nieraz w notatkach przeocza się bardzo istotne elementy zgłoszenia, przez co powstają nieporozumienia i potrzeba kolejnych wyjaśnień, co znacznie wydłuża procesy analizy i naprawy problemów z aplikacjami.

Reasumując: zauważone problemy z SAC = E-mail na: hd.sac@sygnity.pl i DW: jstan@malopolska.uw.gov.pl

UWAGA:
Problemy z aplikacjami dziedzinowymi dla Systemu Pomocy Społecznej zgłaszamy twórcom (dostawcom) tych aplikacji:
HELIOS admin@ops.strefa.pl
POMOST Std
hd.pomost@sygnity.pl
OPIEKA zeto@zeto.koszalin.pl

Wszelkie dodatkowe pytania zaleca się zadawać w formie pisemnej poprzez pocztę elektroniczną na adres E-mail Kancelarii Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie urzad@malopolska.uw.gov.pl

 
(NSQ)
ostatnia zmiana:
2013-05-08 r.

Strona główna