System Informatyczny w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej |
|
Zgłaszanie problemów z działaniem SAC |
Z uwagi na częste problemy związane z dostępnością serwerów Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC) (dla obszarów Pomocy Społecznej lub Pieczy Zastępczej) uprzejmie proszę o dokonywanie zgłoszeń zauważanych usterek i braku funkcjonalności SAC bezpośrednio do Centralnego HelpDesku SAC hd.sac@sygnity.pl oraz ewentualnie do mojej wiadomości (DW: jstan@malopolska.uw.gov.pl ).
Niestety, w chwili obecnej wszystkie zgłoszenia
dokonuje się przez telefon, co sprawia wiele problemów, gdyż Sygnity S.A.
nie posiada w Krakowie żadnej linii telefonicznej
z numerem stacjonarnym, a zalecone jest zgłaszanie
problemów wyłącznie HelpDesk’owi. Reasumując: zauważone problemy z SAC = E-mail na: hd.sac@sygnity.pl i DW: jstan@malopolska.uw.gov.pl
|