Oprogramowanie Użytkowe POMOST jest systemem informatycznym dedykowanym dla Jednostek Organizacyjnych Pomocy Społecznej, wspomagającym działalność Systemu Pomocy Społecznej w realizacji ustawowych zadań. System gromadzi i przetwarza informacje o działaniach podejmowanych na wszystkich poziomach organizacyjnych SPS w celu właściwego planowania i realizacji polityki społecznej państwa.
 
Pakiet poprawek o numerze 15 dla wersji 20-1.1 OU POMOST  << powrót
Jak informuje firma ComputerLand S.A., dostawca Oprogramowania Użytkowego POMOST dla Jednostek Organizacyjnych Pomocy Społecznej, w związku ze zgłoszeniami serwisowymi, dotyczącymi wersji 20-1.1 OU POMOST, został przygotowany kolejny dedykowany pakiet poprawek o numerze 20-1.1-DPP015.
Realizuje on wymienione poniżej zmiany:
1. Poprawa wydajności przy opracowywaniu decyzji z podejmowaniem.
2. Realizacja zgłoszeń dotyczących walidacji w trakcie eksportu Zbioru Centralnego do XML:
 1) przy odbudowie zbioru, jeżeli brakuje nr sprawozdawczego świadczenia to nadawany jest nowy numer z sekwencji;
 2) dla pracy socjalnej jako świadczeniobiorcy zapisywane są tylko te osoby, które były w rodzinie w momencie końca pracy.
3. Przekodowanie statusu zbioru centralnego, gdy na liście Zbiorów Centralnych gotowych stan zbioru był jako: " ?".
4. Poprawa nieprawidłowego rozliczenia dotacji dla posiłku w ramach programu Dożywiania w trakcie rejestracji realizacji w mechanizmie "3 kroków" mogącego wystąpić wtedy, gdy są różne kwoty realizacji dla różnych osób i wysoki procent dotacji (zbliżony do 100%). Mogło w tych przypadkach skutkować ujemną kwotą dotacji i w efekcie nieprawidłowościami w sprawozdaniach. Pakiet naprawia również nieprawidłowo rozliczone dotacje posiłków - naprawa odbywa się na podstawie bilansowania nieprawidłowych pozycji w ramach dokumentu rozliczeniowego.
5. Korekta kontroli wyrejestrowania osoby z rodziny.
6. Likwidacja komunikatu Progressowego przy przeglądaniu Listy świadczeń realizowanych.
7. Umożliwienie ponownego wygenerowania składek zdrowotnych po anulowaniu listy składek zdrowotnych.
8. Dodanie raportu prezentującego dane powiązane z miejscowością, którą użytkownik chce usunąć jako błędną.
9. Zlikwidowanie komunikatu błędnie pojawiającego się w trakcie modyfikacji transzy.
10. Poprawa wyświetlania procentu dotacji do programu Dożywiania na oknie przeliczania dotacji z transzy.
11. Uwzględnienie decyzji "odstąpienie od żądania zwrotu" utworzonej na podstawie odwołania w powiązaniach z wzorcem wydruku.
12. Poprawka do prezentacji na wydruku sprawozdania wykonanego wg własnego formularza powstałego przez skopiowanie formularza systemowego.
13. Zamiana "twardej" walidacji na "miękką" podczas cofania realizacji w przypadku nie znalezienia pozycji budżetowej - dotyczy głównie świadczeń już zamkniętych.
14. Umożliwienie rozdekretowania zapisów po obu stronach WN i MA na to samo konto.
15. Likwidacja komunikatu Progressowego podczas tworzenia dokumentów źródłowych typu "lista wypłat gotówkowych " i "przelew bankowy".
Jeżeli były trudności w trakcie eksportu Zbioru Centralnego do XML należy po zainstalowaniu pakietu dodatkowo dokonać odbudowy Zbioru Centralnego za dany kwartał.
Pakiet należy zainstalować na każdej stacji roboczej po wcześniejszym wykonaniu kopii bazy danych.
Pakiet należy zainstalować po pobraniu go ze strony http://puls.computerland.pl/dmdocuments/20-1_1_DPP015.exe 

 (NSQ)
ostatnia zmiana:
2016-12-29 r.

Strona główna