System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   
Brak funkcjonowania aplikacji SAC << powrót

W odpowiedzi na wszystkie zgłoszenia dotyczące problemów z wydajnością Statystycznej Aplikacji Centralnej oraz powtarzające się braki dostępu do SAC uprzejmie informuję, że od tygodnia istnieją niedogodności z serwerem zlokalizowanym w Warszawie. Niestety powtarzające się awarie są niezależne od nas, na działanie serwera lub łącza nie mamy najmniejszego wpływu.
Dodatkowo dramatycznie spadła szybkość działania aplikacji SAC, przez co praca w SAC stała się prawie niemożliwa.
Jak informuje Departament Informatyki MPiPS zawiadujący urządzeniami, a również dostawca aplikacji zawiadujący oprogramowaniem, trwają intensywne prace mające na celu poprawienie wydajności aplikacji.
Powtarzający się całkowity brak funkcjonowania serwera SAC (błąd wczytywania strony) jest wyjaśniany przerwami w łączach (tam jest budowa metro).

Jednocześnie informuję Państwo, że codziennie wysyłane są monity do Ministerstwa i Administratora Krajowego SAC o działania naprawcze.

W chwili obecnej nie ma dostępu do części serwerów Ministerstwa, gdyż strona http://www.politykaspoleczna.gov.pl jest także niedostępna.
Brak dostępu do SAC, QuickStat i sFundusz. (8 maja 2013 r. godz. 7:00)

Osoby odpowiedzialne za działanie aplikacji SAC:
- w
Departamencie Informatyki MPiPS: Pan Kamil Krzyżanowski tel. (22) 6611822.
- Administrator Krajowy SAC Sygnity SA Pan Piotr Sadkiewicz tel. 504142512
Help Desk SAC: E-mail: hd.sac@sygnity.pl

Zmiana 08-05-2013 (działanie aplikacji przywrócono w godzinach wieczornych)

 
(NSQ)
ostatnia zmiana:
2016-12-29 r.

Strona główna