System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   
Zmiana formy zgłoszeń funkcjonowania SAC << powrót

Po analizie wszystkich tegorocznych zgłoszeń, przesyłanych pocztą elektroniczną i zgłaszanych telefonicznie pracownikom Wydziału Polityki Społecznej MUW w Krakowie oraz Administratorowi Wojewódzkiemu SI w JOPS informuję, że od 10 kwietnia 2013 r. następuje zmiana sposobu powiadamiania o problemach występujących z użytkowaniem Statystycznej Aplikacji Centralnej (SAC).

Zmiana ta ma głównie na celu przyspieszenie wyszukiwania najlepszych rozwiązań i przyspieszenia procesu obsługi użytkowników SAC w jednostkach.

Od 10 kwietnia 2013 r. wszystkie zgłoszenia proszę kierować wyłącznie w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej (DO) Centralnego HelpDesk Sygnity S.A hd.sac@sygnity.pl oraz do wiadomości (DW) Administratora Wojewódzkiego SI w JOPS jstan@malopolska.uw.gov.pl .

Zgłoszenia telefoniczne, jak również zgłoszenia mail’em wyłącznie do pracowników Wydziału Polityki Społecznej, bez powiadomienia Centralnego HelpDesk, nie będą uwzględniane.

Przyczyną takiego stanu rzeczy, oprócz wcześniej opisywanego przyspieszenia obsługi użytkowników SAC jest fakt, że 80% zgłoszeń jest bezpodstawnych, część użytkowników wręcz nawet nie zadaje sobie trudu prawidłowej obsługi aplikacji SAC.

Z przerażeniem należy stwierdzić, że część użytkowników nie zdaje sobie sprawy do czego służą przyciski funkcyjne w SAC typu Przeglądanie, Edycja, Dodanie, Usunięcie, są zgłoszenia z których wynika, że użytkownicy nigdy nie używali przycisków w górnym prawym rogu aplikacji SAC, takich jak Koniec pracy, Ustawienia konta czy Zmiana roli.

Część użytkowników nigdy nie zapoznała się z Podręcznikiem użytkownika, zdarzają się przypadki zgłaszania „problemów” w skutek prób uruchamiania Statystycznej Aplikacji Centralnej bez należytej konfiguracji przeglądarek internetowych lub stosowania przeglądarek, które nie posiadają akceptacji jako środowiska dla SAC.

Proces konfiguracji zalecanych przeglądarek internetowych dla obsługi SAc jest szczegółowo opisany w Podręczniku użytkownika SAC lub na stronie: http://www.malopolska.uw.gov.pl/pomost/080310.htm Nie należy używać innych niż zalecane przeglądarki internetowe: np. wyjątkowo niestabilnej Google Chrome.

Każde pisemne zgłoszenie użytkownika musi zawierać dokładny opis pojawiającego się „niedomagania” związanego z obsługą SAC wraz z informacjami dodatkowymi pozwalającym umieścić dany problem w czasie i przestrzeni. Zgłoszenie musi też zawierać telefon kontaktowy osoby zgłaszającej, opis środowiska (system operacyjny, rodzaj przeglądarki wraz z numerem wersji). Wszystkie zgłoszenia pozwolą na tworzenie bazy rozwiązań technicznych związanych z obsługą SAC dla przyszłych użytkowników, pozwalając jednocześnie nadal dopracowywać aplikację pod potrzeby obecnych użytkowników. Większość rozwiązań podawana jest użytkownikom poprzez konsultację telefoniczną (wynika z tego niestety brak umiejętności właściwego korzystania z aplikacji)


Wszelkie dodatkowe pytania zaleca się zadawać w formie pisemnej poprzez pocztę elektroniczną na adres E-mail Kancelarii Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie urzad@malopolska.uw.gov.pl

 
(NSQ)
ostatnia zmiana:
2016-12-29 r.

Strona główna